Anmeldelser
Facebook Anmeldser:
Emine Öztürk:
19. Maj 2025
Jeg vil gerne dele min positive oplevelse med GoBalance. Min søn på 10 år har kæmpet med voldsomme tics, og vi var bekymrede for, hvordan vi skulle hjælpe ham. Efter 17-18 behandlinger hos GoBalance er han nærmest ticsfri!
Forløbet har været så godt. Vi har fået rådgivning, og min søn har følt sig tryg i de rolige omgivelser. Pernille har altid været smilende og imødekommende, og der har været stor fleksibilitet i forhold til tider og behov. Neurofeedback har været den helt rigtige beslutning for min søn.
Jeg kan varmt anbefale GoBalance
Det har virkelig gjort en forskel for os!
Camilla Snedevind Jørgensen:
4. Maj 2024
Med henblik på mere overskud og energi i hverdagen, har jeg med Neurofeedback oplevet klart mere energi og bedre søvn dagligt.
Færre hovedpiner og en fantastisk ekstra opdagelse af, at jeg er gået ned i styrke i linser med næsten -1, ligeså i læsestyrke. Det er meget, når man ligger på et godt stykke over -5.
Har fået en utrolig god og meget rolig og afbalanceret behandling hos Pernille. Hun er meget fokuseret og omsorgsfuld og lægger et kæmpe arbejde i at hendes klient, får den bedste oplevelse og fremtidig styrkelse med hjem.
En kæmpe anbefaling herfra.
Bo Deckers Skibild:
2. Januar 2024
Kære Pernille.
Tusind tak for din måde at være på over for vores søn. Han var lidt mistroisk om behandling hos dig overhoved ville have en virkning. Men det har det. Og med din empatiske tilgang til ham følte han sig hurtig tryg. Vi kan tydeligt mærke at han har fået mere ro i sit hoved og tør gøre nogle ting som han ikke før har haft mod til. Vi kan varmt anbefalede andre som har børn med tiltagende mistrivsel og begyndende skoleværing til at søge hjælp hos dig.
Dbh Bo
Erica Krummelinde Gaarn-Larsen:
26. December 2023
Jeg valgte GoBalance, da jeg skulle i gang med at træne Neurofeedback med min søn Philip, fordi Pernille er pædagog og er vant til at arbejde med børn. Philip er 12 år og er født med Downs syndrom. Det viste sig at være et perfekt match. Philip blev med det samme glad for Pernille, som straks forstod Philips behov for at lave sjov og for at give og få en krammer, når der skal siges farvel efter træningen. Som mor og voksen følte jeg mig også med det samme velkommen i Pernilles klinik. Træningen med Neurofeedback har efter 35 sessioner hos Pernille haft en meget positiv effekt på Philips eksekutive funktioner, og vi har set ændringer i Philips adfærd, som vi kun kan forklare med Neurofeedback.
Iben Kroll Bjerregaard:
23 November 2023
Jeg har de seneste lidt over 2 måneder fået behandlinger hos Go Balance. Jeg har haft en fantastisk oplevelse og har blandt andet på kort tid oplevet – bedre søvn, mere ro, mindre stress og i det hele taget en forbedret hverdag på mange måder. Min tilgang til mange ting er blevet roligere og yderst velovervejet.
Jeg var skeptisk i starten og har haft mange overvejelser inden jeg gik i gang. Alt er blevet fejet af vejen og neurofeedback og ikke mindst Pernille har mine varmeste anbefalinger.
Pernille har en fantastisk tilgang til og en oprigtig interesse i mennesker.
Vicky Schumann:
13. August 2023
Datter på 12 år med Atypisk Autisme og skolevægring – positiv forandring.
Min datter fik før sommer 2023 20 gange Neurofeedback hos GoBalance.
Det er vildt hvad dette Neurofeedback kan.
Vi har fået en helt forandret datter , på den positive side.
Vi har nu en datter som har mere glæde og overskud til at komme igennem en dag, hendes livskvalitet er væsentligt forbedret, da hun nu har overskud til sociale relationer og fritidsaktiviteter. Derudover har hun overskud til at kommer mere i skole og deltager aktivt.
Vi ser hende have mere selvtillid og tro på sig selv, da hun har fået ro og balance i hendes hjerne.
Vi har dog efter sommerferien valgt at give vores datter et boost, da hun skulle starte i ny klasse.
Vores datter nyder at komme og få Neurofeedback, da hun bliver meget afslappet og får ro.
Pernille er en fantastisk behandler, som giver en ro omkring sig, og er meget lyttende og har erfaring på området.
Kan på det varmeste anbefale Neurofeedback og GoBalance.
Milton Juul-Nielsen:
30. Marts 2023
Jeg skriver fra min mands profil.
Jeg i en alder af 70 år, har haft nervebetændelse i benene i mange år. Samtidig har jeg i perioder været præget af angst. Bl.a. under corona da jeg også har KOL.
Neurofeedback har givet mig en ro i kroppen og lyst til at komme ud. Mine ben var dårlige i januar 2022 da jeg opstartede m Neurofeedback. Før i tiden skulle jeg have min mand lige ved min side som støtte. Nu kan jeg selv gå fra parkeringspladsen og ind og handle. Og kan stå og tale m en nabo. Jeg bliver ikke længere så svimmel, som jeg tidligere gjorde.
Jeg har fået mod på at gå længere ture, dog med en rygsæk incl en stol eller en bænk i nærheden. Så jeg har mulighed for at holde en pause.
Jeg har fået 20 behandlinger og her 10 måneder efter er mine ben begyndt at drille lidt igen og har derfor besluttet at få en omgang Neurofeedback mere.
Jeg kan mærke en omgånede forbedring efter de første sessioner.
Jeg kan på det varmeste anbefale Neurofeedback hos Pernille, GoBalance.
Pia Lumby Eriksen Lausen
6. maj 2022
Jeg har fået 20 behandlinger hos Pernille og udover en meget professionel behandling og en virkelig nærværende, sød og empatisk behandler har jeg fået en indre ro der kan være svær at beskrive. Jeg er en person der i perioder er meget stresset med meget mavesyre, migræne, manglende tålmodighed og spændninger tilfølge. Ud over det har jeg siden jeg var barn altid bekymret mig rigtig meget og haft mange perioder med angst. Efter mine behandlinger hos Gobalance har jeg fået en fantastisk indre ro. Jeg kan meget bedre sige pyt og finde ro i at vi nok når det hele alligevel. Min mavesyre og spændninger er blevet markant lavere. Migræne gik fra mange anfald pr måned til kun at komme engang i mellem ved min cyklus. Jeg kan meget bedre håndterer mine bekymringer og lade dem være og min nattesøvn er blevet stabil. Jeg føler min krop er meget lettere og kan holde sig fra at være i alarmberedskab hele tiden.
Så spring ud i det og prøv det det kan kun blive bedre
Så spring ud i det og prøv det det kan kun blive bedre